Skrýt menu

Zobrazit menu

Servisné strediská 3M

Projektory | príslušenstvo: Reklamácie 3M projektorov a príslušenstva rieši spoločnosť Europea group. Europea group, s.r.o. Šipova 3A, 821 07 Bratislava Slovenská republika Tel:+421 2 45 52 53 75 Tel: +421 903 615 311 Fax: +421 2 45 25 99 04 europea@europea.sk www.europea.sk Čističky vzduchu. Reklamácie 3M čističiek vzduchu riešime priamo s výrobcom. Reklamujte v servisnom stredisku ASBIS Bratislava alebo ASBIS Košice. ASBIS SK Pobočka Bratislava: Tuhovská 33 831 06 Bratislava Tel: + 421 2 321 65 662 servis@asbis.sk ASBIS SK Pobočka Košice: Južná trieda 66 040 01 Košice Telefón: + 421 55 321 65 65 servis@asbis.sk

Adaptec

ask.adaptec.com kliknite na "Ask a Question" 3. vyplníte požadované údaje - emailovú adresu - predmet - otázku (popis problému/závady ) - product ( zadáte General ) - category ( zadáte Troubleshooting / Error Message ) - Product ( zadáte Serial Number ) - Number ( vyplníte serial number z radiča ) - Operating Sytem ( vyberte z ponuky ) - OS Version ( zadáte podľa informácií od zákazníka ) - Attach Documents to Question ( ak máte prílohy, nejaké hlásenie o chybách atď. ) Kliknite na "Continue" následne sa vyplňte: User ID = Vas,emai,l Heslo, Potvrdit heslo Organization ID ( vynechte ) Prijmeni, Jmeno, email, "Create Account" po registrácii sa môžete vracať k vašej reklamácii. Do mailu Vám bude doručená notifikácia od Adaptecu a prípadné ďalšie dotazy, posielajte obratom. Následne len prepošlete Adaptec Replacement Authorisation Email mailom pani Gabriele Mrzenovej alebo pani Vlaste Gergelove (mrzenova@servodata.cz, gergelova@servodata.cz)a tá s Vami reklamáciu rýchle dorieši. Servodata a.s. Gabriela Mrzenova Dolnomecholupska 12 Praha 10 102 00 Czech republic RMA kontakty: Gabriela Mrzenova mrzenova@servodata.cz +420 296 813 321 Vlasta Gergelova gergelova@servodata.cz +420 296 813 322

Acer

Acer Czech Republic s.r.o., Servisní centrum, CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Česká republika, Kontaktný telefón servisného centra: 02/49207070 Servis Acer bude komplexne riešiť záručné i pozáručné servisné prípady. V prípade poruchy Vášho produktu Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00. Zákazník preberá zodpovednosť za zálohu svojich dát. Za prípadnú stratu dát neručíme! V prípade, že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).“ Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070 možnosť nahlásenia reklamácie mailom: service_brno@acer-euro.com Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.

APC

Reklamácia sa nahlasuje vyplnením webového formuláru v sekcii podpory http://www.apc.com/cz/cs/support/contact/ask_apc.cfm?ISOCountryCode=cz . Zákazník obdrží nový kus výrobku a následné odošle svoj vadný kus. Dopravu zabezpečí kurierská služba bezplatne. Všetky otázky možno položiť cez bezplatné telefónne číslo: v Slovenskej republike +421 245 524 010 v Českej republike +420 382 766 333 Technická podpora: apccztech@apc.com Doprava UPS v záruke je zadarmo!

APPLE

C.C.Computer s.r.o. Varšavská 11 831 03 Bratislava 3 tel.:421-2-44 45 99 55 fax:421-2-43 41 14 49 Preberajú zariadenia do servisu osobne. Pri zasielaní prepravné náklady hradí zákazník. V prípade neoprávnenej reklamácie sa účtuje diagnostika 9,96 € bez DPH. Je potrebný dod.list s výrobným číslom produktu upozornenie: spoločnosť nevykonáva opravy telefónov iPhone

AOC

asupport... Námestie Slobody 10 811 06 Bratislava Tel: +421 2 5262 6557 Tel: +421 2 5262 6558 Fax: +421 2 5262 6559 asupport@asupport.sk

ASUS notebooky, tablety, smartóny a LCD:

Reklamáciu je potrebné nahlásiť online /vyplniť formulár/ na stránke: http://rma.asus.de/rma_cz Asus zabezpečuje vyzdvihnutie zariadenia u zákazníka, opravu a doručenie spať k zákazníkovi DPD. ASUS Czech s.r.o. Servisní centrum Na rovince 887 720 00 Ostrava - Hrabova Česká republika +420 596 766 888 reklamace@asus.com.tw DOA - 7 Dní (predaj na koncového zákazníka) ASUS: Ako updatovať BIOS ASUS dosky v kombinácii s Intel CPU 4th. 1. Prostredníctvom nižšie uvedenej stránky overíte spôsobilosť Vašej M/B pre update prostredníctvom BIOS-u (EZ Flash utilita) prípadne schopnosť dosky update-nuť sa výlučne len prostredníctvom OS Windows ( napr. : B85 - všetky, H81 všetky, H61 atď.) http://www.asus.com/microsite/2014/MB/New_4th_gen_Intel_processor_compatibility/ 2. Na M/B musí byť v oboch prípadoch počas update-u aplikovaný starší model CPU ( nie 4-tá generácia ) !! 3. V prípade že je update možný výlučne prostredníctvom OS Windows, musí byť tento operačný systém nainštalovaný aj s ovládačmi (chipset a predovšetkým MEI - práve túto časť nevie updatovať EZ Flash utilita v BIOS-e ) podmienkou je dodržanie bodu 2! 4. Stiahnete resp. zadovážite si utilitu určenú na update BIOSu kompatibilného pre 4-tú generáciu procesorov, nie posledný update ( ten je určený na stabilitu a kompatibilitu pamätí ) 5. V OS Windows spustíte BIOS update-er, aplikáciu spustíte z USB kľúča, po skončení reštartujete PC a v BIOSe skontrolujete úspešnosť aktualizácie/update-u, následne nové nastavenia uložíte. 6. Vypnete PC, zameníte starý procesor procesorom 4-tej generácie. ASUS – Servre Priložený formulár je potrebné vyplniť a zaslať na mailovú adresu: FORMULÁR advance.rma@asustek.nl treba uviesť typ zariadenia sériové číslo zariadenia presný popis závady, buď treba určit presne vadný diel, alebo napísať popis závady a Asus bude priamo kontaktovať zákaznika a spolu skúsia nájsť v čom je problém. Komunikácia iba v angličtine. Po špecifikovaní presnej závady zašle Asus nový náhradny diel zákazníkovi ( ak je náhradný diel skladom, tak je odoslaný vrámci EU do 24hod), ak nie je skladom, Asus informuje zákazníka o termíne dodania. Po obdržaní náhradného dielu je zákazník povinný čo najskôr odoslať vadný diel do Asusu. Ak tak neurobí do 14 dní po obdržaní dielu, bude mu hodnota náhr. dielu odrátaná z účtu credit karty, ktorú uvedie do formuláru DOA - 7 Dní (predaj na koncového zákazníka) ASUS – Smartwatch Reklamáciu je potrebné zadať cez online portál http://new.asbis.sk/.

AXIS

Kuriér si reklamáciu vyzdvihne aj donesie naspäť. Bližšie info: www.axis.com/global/en/support/warranty-andrma/rma-eur

Becker

Telemax GSM Szerviz Kft (Hungary) Postup odosielania chybných prístrojov do nášho ASC je momentálne takýto: - požiadavku na odoslanie chybného prístroja môžete poslať e-mailom na adresu kurier@telemaxgsm.hu denne do 16:00 hod. (len v tomto prípade vieme objednať vyzdvihnutie balíka v nasledujúci pracovný deň) - je treba zadať počet balíkov - názov partnera (predajne), adresu, PSČ, mesto, kontaktné údaje - a otváracie hodiny.

BENQ

Zákazník musí priložiť doklad o kúpe. Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu. Bližšie info na: www.asupport.sk/index.php?page=pickup Kontakty ASUPPORT Stará Vajnorská 17/A 831 04 Bratislava Tel: +421 2 5262 6557 Tel: +421 2 5262 6558 Fax: +421 2 5262 6559 E-mail: asupport@asupport.sk Otváracia doba Pondelok až štvrtok 9:00 - 12:00 ; 13:00 - 17:00

CANON tlačiarne

Bachmann s.r.o. osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky Bachmann s.r.o Na Pántoch 18 SK - 831 06 Bratislava tel.: +43 1866 49 292 email: canonsk@mobiletouch.at alebo môžete využiť služby ďalšieho servisu, ktorý poskytuje záručný a pozáručný servis na SK území: Český servis osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky Varšavská 11, 831 03 Bratislava Tel. +421 243 410 745 Tel. +421 244 459 955 Fax.+421 243 411 449 E-mail : bratislava@ceskyservis.cz Otváracia doba : Po - Pá 8:00 - 16:30 hod. Zákazník musí pri reklamácií v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku

CANON digitálna technika

PRO.Laika spol. s r.o., Palackého 12, 811 02 Bratislava, 02 / 5464 7792, prijem@prolaika.sk servis@prolaika.sk www.prolaika.sk Vážení obchodní partneri, V súvislosti so zmenami, ktoré v súčasnosti prebiehajú v spoločnosti Canon, by sme Vás radi upozornili na niekoľko dôležitých skutočností dotýkajúcich sa záručného servisu foto-video produktov značky Canon. Nová celoeurópska organizačná štruktúra servisných stredísk Canon sprísňuje podmienky pre príjem a vykonávanie záručných, ako aj predzáručných opráv a tento proces stavia pod detailný dohľad a kontrolu. Nový systém spracovania dát nám od 01.novembra 2006 neumožní tolerovať akékoľvek chyby či nezrovnalosti v záručných dokladoch sprevádzajúcich Vaše zákazky. Všetky výrobky, ktoré budú mať chýbajúci, nesprávne či neúplne vyplnený záručný list a doklad o kúpe nebudú prijaté do záručného servisu, ale na náklady odosielateľa vrátené späť. Na akékoľvek neskoršie zmeny či doplnenia týchto dokladov nie je možné brať zreteľ. Rovnako výrobky poškodené nesprávnou manipuláciou užívateľom alebo pri preprave, vniknutím vlhkosti, prachu či iných cudzích telies nebudú v zmysle záručných podmienok uvedených na záručnom liste prijaté do záručného servisu. Vzhľadom na tieto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať o maximálnu pozornosť pri vypĺňaní záručných dokladov pri predaji výrobku, informovanie Vašich zákazníkov o záručných podmienkach, ako aj pri odosielaní výrobkov do servisného strediska. Takýto postup zefektívni realizáciu záručného servisu a eliminuje nedorozumenia pri príjme Vašich zákaziek. V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zmluvný autorizovaný servis na musil@prolaika.sk alebo tel. 02 54647793.

Creative

Reklamáciu je potrebné zadať po prihlásení sa na stránke http://rma.fixit-service.com/ a po obdržaní RMA čísla ktorým je potrebné označiť balík sa pre zásielku zastaví kuriér a bezplatne ju doručí do servisného strediska a spať k zákazníkovi.

Dell

Typ záruky NBD: " NEXT Bussiness Day" - oprava priamo u zákazníka v najbližší pracovný deň Typ záruky CAR: "Collect and return"- vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne do 7 pracovných dní Typ záruky NDB: "Pro Support" -oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní v týždni Pri obidvoch typoch záruky stačí nahlásiť sériové číslo a popis závady. Technická podpora: +421 2 57 50 83 03 DOA - 14 Dní od predaja

Dell Strike

ASBIS SK s.r.o. Tuhovská 33 831 06 Bratislava servis@asbis.sk

D-Link

Technický support (hot-line): +421 692 147110 support@dlink.cz link na zadávanie reklamácií

EATON

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.) Kuriéra je možné objednať aj emailom na - INFO@REMAX.SK Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom: Europea Group spol. s r.o. Šípová 3/a Bratislava 82107 Tel: 02 / 45525373,4,5 :: Typ zariadenia :: Výrobné číslo :: Dátum nadobudnutia :: Meno – spoločnosť reklamujúceho :: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia :: Kontaktná emailová adresa :: Tel. kontakt Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk. Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu. Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.

Epson

Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na technickú podporu EPSON Dotazy na produkty a technická podpora Epson : Telefón: +421 232 786 682 , prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00, level.one@epson.sk Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry. Epson zabezpečí zvoz. Informatik Services Slovakia, s.r.o., Fr. Mojtu 34 Nitra , 949 01, Nitra, epson@asc-sk.sk Prime service, spol. s r.o. , (nevedú servis na projektory) Čajkovského 8, 984 01 Lučenec tel. : 047/433 15 17 kl.126 tel., nikoleta.kucerova@primeservice.sk Prime service, spol. s r.o. - pobočka Bratislava, Šancova 48, 811 05 Bratislava tel. : 02/524 96 616, juraj.elias@primeservice.sk DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

ECG

Všetky produkty: Reklamácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o. Servis elektroniky s.r.o. Údernícka 11 851 01 Bratislava +421 2 68 24 52 45 servis@elektroniky.sk

EU3C

je potrebné doložiť dodací list a popis závady SERVIS ELEKTRONIKY s.r.o. Údernícka 11 Bratislava 851 01 Tel.:02/68245245 servis@elektroniky.sk

EVOLVEO

http://www.evolveo.eu/sk/podpora Adresa: Malé Námestie 29, 901 01 Malacky, Telefón: 0914 117 466, 0904 217 793, http://www.tavservis.com

Fujifilm

Fujifilm Slovakia Rybničná 40 831 06 Bratislava nové tel. č. 02/ 33 595 119 e-mail: servis@fujifilm.sk záruka je 24 mesiacov pri záručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť doklad o kúpe. ISO 13406-2 Scan Guidelines

FUNAI

Všetky produkty: Reklamácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o. Servis elektroniky s.r.o. Údernícka 11 851 01 Bratislava +421 2 68 24 52 45 servis@elektroniky.sk

Garmin

CONAN s.r.o. Murgašova 18, 010 01 Žilina tel.: +421 41 700 2900, -01, -02 fax: +421 41 763 2616 servis@garmin.sk Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD 0800 135 000 hotline@garmin.sk viac info na www.garmin.sk

Genius

Genius RMA procedúra prostredníctvom web stránky: www.fixit.pl/?zasady-reklamacji-genius,11 E-mail kontakt pre pridelenie RMA pre SK: genius@sk.fixit-service.com Zberné miesto pre zasielanie RMA pre SK: FixIt Depo - BOVI GEMER s.r.o. Petra Hostinského 1716/20 979 01 Rimavská Sobota Slovenská Republika Bez prideleného RMA nesmie byť tovar do zberného miesta odoslaný.

Gigabyte

GSmart smartfóny VSP DATA a.s. Nová Rožňavská 3, Bratislava, 831 04 Telefón: +421 245 691 375 Email: gsmservis@vspdata.sk Prevádzková doba: 09:00 - 16:00 Pondelok - Piatok Website: www.vspdata.sk Support Models: GS202, Rio, Maya, Tuku , Roma , Sierra, Simba, Guru, Aku, Alto Možnosť kontaktovať servis na tel. +421 245 691 375 alebo e-mailom gsmservis@vspdata.sk. Servis zabezpečí vyzdvihnutie a dopravenie do servisu a po oprave vrátenie späť. Táto služba je pri záručných opravách zadarmo. GSmart tlačidlové telefóny Reklamácie tlačídlových telefónov GSmart riešime priamo s výrobcom. Reklamujte v servisných strediskách ASBIS. ( Bratislava, Košice, Žilina ) ASBIS SK Pobočka Bratislava: Tuhovská 33 831 06 Bratislava Tel: + 421 2 321 65 662 servisba_online@asbis.sk ASBIS SK Pobočka Žilina: Vysokoškolákov 4 010 08 Žilina Telefón: +421 41 321 65 40 servisza_online@asbis.sk ASBIS SK Pobočka Košice: Južná trieda 66 040 01 Košice Telefón: + 421 55 321 65 65 serviske_online@asbis.sk

HP

Vážený zákazník, na základe rozhodnutia HP sa mení spôsob riešenia DOA reklamácií od 1.2.2015 nasledovne : - každé zariadenie DOA musí byť zaslané do servisného strediska HP - SWISS na náklady odosielateľa - do 2 pracovných dní SWISS posúdi reklamáciu - v prípade uznania DOA bude vystavený servisný protokol s číslom reklamácie, ktorý treba zaslať svojmu predajcovi a následne bude vystavený dobropis alebo výmena zariadenia - v prípade neuznania DOA reklamácie, treba si zariadenie vyzdvihnúť alebo dať poslať na vlastné náklady späť Ďakujeme za pochopenie - SWISS, Wolkrova 2, Bratislava 851 01, Petržalka, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, kontakt Pivovarči, Obročník, servis@swisshp.sk - SWISS, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel:055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk - SWISS, spol. s r.o., Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk - Datalan, Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: 02 / 4920 7155, Fax: 02 / 4920 7166 servis@datalan.sk - Datalan Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 415 39 33 Fax: +421 48 415 39 35 datalanbb@datalan.sk - Datalan Popradská 68, 040 01 Košice Tel.: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk - Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500 62 31 datalanza@datalan.sk - Datalan Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad , Tel.: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk - PosAm, Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel.: 02 / 4923 9384, Fax: 02 / 4923 9399, posam@posam.sk - PosAm, Odborárska 21, 83102 Bratislava, Tel.: 02/49239 384, Fax: 02/49239 399, posam@posam.sk - PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel.: 048/4714 393, Fax: 048/4714 390, vitalis@posam.sk - PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel.: 055/7241 700, Fax: 055/7241 777, posam@posam.sk - PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel.: 041/5005 713, Fax: 041/5640 069, posam@posam.sk Zvozy na produkty HP, môžete nahlasovať na mailovej adrese : preprava@swisshp.sk Spoločnosť Swiss vyžiada prepravu a po oprave produktu Vám zašle zariadenie späť. Pre predajcu: Záležitosti spojené s výmennou zariadenia či navrátením peňazí je potrebné riešiť cez info call na adrese exceptions_cs@mail.support.hp.com , prípadne na hore uvedených tel. číslach. Viac informácií o podpore a riešení problémov: - SK http://welcome.hp.com/country/sk/sk/support.html?pageDisplay=support Pavilion Monitory ( PL2G) - Tieto zariadenia sa budú servisovať výhradne prostredníctvom HP CallCentra, ktoré je potrebné kontaktovať na tel. čísle 0850 111 256. Na tejto linke Vám bude ponúknutá služba HOME and PICKUP delivery (door-to-door service ).

HEWLETT PACKARD ENTERPRISE

Vážený zákazník, informácie ako servisovať nájdete tu: popredajná podpora a zákaznícky servis.

HTC

Všetky produkty: Reklamácie je nutné si uplatniť v autorizovanom servisnom stredisku. servisný formulár nájdete na http://services.vspdata.cz zákazník si zaregistruje produkt podľa sériového čísla a nahodí online reklamáciu. VSP DATA zákazníka kontaktuje a pošle kuriéra pre tovar, zabezpečí dopravu do servisu aj naspať a vykoná opravu VSP Data a.s.-Gsm Service Berlínska ul.-rampa OD Albert 390 05 Tábor Česká republika

IBM - všetko okrem monitorov

Servisné strediská partnerov IBM Centrálne stredisko na opravu: IBM Slovensko spol. s.r.o. Vajnorská 100/A , 832 86 Bratislava, Tel.: 02 4954 5555, Fax: 02 4954 1348, E-mail: maint@sk.ibm.com Servisné strediská partnerov pre celé Slovensko - od Bratislavy až po Košice nájdete na stránke : http://www- 05.ibm.com/sk/partners/service_partners.html DATALAN Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu Púchovská 8 831 06 Bratislava Tel.: +421 2 49 20 71 55 Fax: +421 2 49 20 71 66 servis@datalan.sk Pobočka Banská Bystrica Kapitulská 12 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 415 39 33 Fax: +421 48 415 39 35 datalanbb@datalan.sk Pobočka Košice Popradská 68 040 01 Košice Tel.: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46 Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk Pobočka Žilina Dolné Rudiny 3 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500 62 31 datalanza@datalan.sk Pobočka Poprad Námestie sv. Egídia 40/57 058 01 Poprad Tel.: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk CQ service Lenovo- celé portfólio ( okrem IdeaPad) IBM IBM – Low End & Options Brand – IBM xSeries Service Server Part 1 Low End Storage Brand – System Storage DS3000 Family CQ service, spol. s. r. o. Sabinovská 10 Bratislava 821 02 T: +421 2 4820 4911 F: +421 2 4820 4912 http://www.cqservice.sk

Lenovo

Lenovo smartphony Záručný servis pre Lenovo smartphony a tablety sa realizuje prostredníctvom logistického partnera, spoločnosť ESC sk s.r.o. Prepravu zariadenia do servisného strediska je možné objednať: 1. Telefonicky na telefónnom čísle 02/32 32 79 70 dopravu realizuje kuriérska spoločnosť, ktorú viete kontaktovať aj na priamo (vaša predvoľba mesta)+16877 2. Mailom doprava@bertelsmann.de alebo doprava@arvato.cz. Informovať ohľadom servisu sa viete mailom na servis.lenovo@bertelsmann.de. Stav servisnej zakázky si viete skontrolovať priamo na: https://portal.teleservice.com/tassweb2search/orderstatus/search-cz.seam V Reklamácie neriešia servisné strediská na Slovensku. Lenovo IdeaPad Reklamácie môžete nahlásiť: 1. Telefonicky - Tel.: 0850 232 406 (9:00 – 18:00). 2. Mailom - retail_sk@lenovo.com, kde môžete zadať ľubovoľný počet zariadení. Vždy uvádzajte SN číslo a popis závady. 3. Webovým formulárom http://support.lenovo.com/sk/sk/contactus/callback Notebook bude vyzdvihnutý kuriérom a bude aj naspäť doručený na náklady autorizovaného servisu. Reklamácie neriešia servisné strediská na Slovensku. Výnimky kreditácie: Musia byť schválené Service Delivery Managerom, pre schvaľovanie výnimiek kreditácie slúži: http://lenovoemea.force.com/sdm Výnimky kreditácie môžu zadávať len vedúcí servisných oddelení a je možné ich využívať len v TOP urgentných a výnimočných prípadoch a zákazníkoch. Lenovo ThinkPad: Reklamácie Lenovo rady Think riešia autorizovane servisné strediská podľa Vášho výberu. Vyhľadanie servisného partnera: https://support.lenovo.com/sk/sk/contactus/findaprovider/service-provider-list?countrycode=cz Lenovo Iomega, EMC Network Storage: Webovým formulárom: https://lenovo-eu-en.custhelp.com/app/ask/ DOA - 14 Dní

Lexmark

SWISS, spol. s. r. o., Wolkrova 2, 851 01 Bratislava, Tel.: 02/6720 2080 SWISS, spol. s. r. o., Hurbanova 14a, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768 SWISS, spol. s. r. o., Gemerská 3, 040 01 Košice, Tel.: 055/789 4358 DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

LG reklamácie LCD a CRT monitory

Realtime technologies s.r.o. A. Hlinku 60 (OD Kocka) 921 01 Piešťany +421 337 625 230 +421 903 722 710 Zvoz sa realizuje po telefonickej objednávke. lgesk@realtimetec.sk www.realtimetec.sk

LG Info LINKA

Zákazníci zo Slovenskej Republiky volajte číslo 0850 111 154 Vážení zákazníci, využite služby informačnej linky. Na tejto linke Vám naši pracovníci odpovedia na otázky týkajúce sa výrobkov, ktoré predávame. V prípade potreby Vám pomôžeme so záručným alebo pozáručným servisom. Hovorné je účtované poplatkom za miestne hovory. Platí pre celé územie SR. Zoznam autorizovaných servisných centier: Slovensko - autorizované servisy LG Servisná sieť LG Servis u Vás doma Dôležité informácie pre partnerov a zákazníkov: Zákazníci z České Republiky volejte číslo 810 555 810 Vážení zákazníci, Využijte služeb informační linky. Na této lince Vám naši pracovníci zodpoví otázky týkající se námi prodávaných výrobkú. V případě potřeby Vám pomúžeme se záručním nebo pozáručním servisem. Hovorné je účtováno poplatkem za místní hovory. Platí pro celé území ČR .

Logitech / Labtec

Všetky produkty: Servisný mail: logitech@fixit-service.com Online reklamácie: http://rma.fixit-service.com Do 3 pracovných dní prepravná spoločnosť vyzdvihne tovar a následne doručí opravený resp. nový kus. HOTLINE linka: PO - PIA: 9:00-18:00 0800 004701 DOA - do 7 Dní

MGE

Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.) Kuriéra je možné objednať aj emailom na - INFO@REMAX.SK Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené ( najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom: Europea Group spol. s r.o. Šípová 3/a Bratislava 82107 Tel: 02 / 45525373,4,5 :: Typ zariadenia :: Výrobné číslo :: Dátum nadobudnutia :: Meno – spoločnosť reklamujúceho :: Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia :: Kontaktná emailová adresa :: Tel. kontakt Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk. Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu. Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.

MICROSOFT XBOX

http://www.xbox.com/sk-SK/support/contact/

MIO

zákazník sa zaregistruje na stránke http://service.mio-tech.com (podrobný návod registrácie je nižšie). Registráciou sa stane členom Mio klubu, z čoho mu vyplývaju určité výhody ako info o novinkách, upgrade máp a pod.) - zákazník vyplní cez internet "žiadosť o opravu" - prepravná spoločnosť DPD vyzdvihne prístroj na adrese, ktorú zadá zákaznik a takisto opravený zašle na adresu, ktorú vyplní zákazník pri žiadosti o opravu - všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou znáša spoločnosť Mio Technology

MSI (notebooky a počítače)

1. Poslanie emailu na service.sk.erc@msi.com 2. Telefonicky na bezplatnej linke: 0800 004 803 3. Online na stránke TU Podrobnejšie informácie o reklamácii nájdete TU. Záručná reklamácia prebieha formou "Pick up & Return" - celý proces (zadanie, vyzdvihnutie a dodanie späť) je zdarma. TU. Kontakt - bezplatná zelená linka: Slovensko: 0800 004 803 DOA - do 7 Dní

Neovo LCD

Reklamácie LCD monitorov NEOVO rieši servisné stredisko Sofos s.r.o. Na LCD monitory platí on-site servis. Sofos s.r.o. Radničné nám.4 827 04 Bratislava +421 2 54 77 39 80 Český servis, Varšavská 11, 831 03 Bratislava, Tel.: 02 / 4445 9955, +421 907051861 (p. Kovacs) http://www.ceskyservis.cz/cz/hlavni6.htm, mail: servis@ccc.sk

NIKON

Kontakty Slovenská republika Zberňa servisných zákaziek pre Slovenskú republiku POZOR, zmena adresy! Zberňa servisných zákaziek pre Slovenskú republiku je zmluvne zaistená firmou: PENTA SK s.r.o. Hradská 3G 821 09 Bratislava tel.: +421 240 202 551 email: nikon@pentask.sk web: www.pentask.sk Zákazky sú prijímané osobne aj prepravnou službou. Otváracia doba: Po - Čt 8:30 - 17:00 Pá 8:30 - 16:00

OKI

Autorizované servisy pre tlačiarne a faxy: EMM, spol. s r. o. Sekurisova ul. č. 16, 841 02 Bratislava 42 tel.: +421 (2) 321 13 777, voľba č. 4 e-mail: servisis@emm.sk; www.emm.sk Pracovná doba: pondelok - piatok, 8:00 - 16:00 hod. Cinema+ spol. s r. o., Partizánska cesta 5564/77, 974 01 Banská Bystrica tel.: +421 48 4700 208 e-mail: oki@cinema.sk, servis@cinema.sk; www.cinema.sk IKARO s.r.o. Sídlo spoločnosti Okružná 32, 080 01 Prešov tel.: +421 51 7724 505 e-mail: servisk@ikaro.sk PosAm, s.r.o. Odborárska 21, 831 02 Bratislava 3, tel.: +421 2 4923 9387 Medený Hámor 15, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 4714 343 Vozárova 5, 040 17 Košice, tel.: +421 55 7241 720 Nám. E. M. Šoltésovej č. 5, 934 01 Levice, tel.: +421 36 6306 801 Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, tel.: +421 41 5005 715 e-mail: posam@posam.sk; www.posam.sk DATALAN, a. s. Púchovská 8, 831 06 Bratislava, tel.: +421 2 49 20 71 55 Na Troskách 26, 974 01 Banská Bystrica, tel.: +421 48 3210 888 Popradská 68, 040 01 Košice, tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46 Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina, tel.: +421 41 500 62 32, +421 41 500 62 30 Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad, tel.: +421 905 603 364 e-mail:servis@datalan.sk; www.datalan.sk

OLYMPUS

OLYMPUS Sk, s.r.o. Slovnaftská 102 82 105 Bratislava Na tejto adrese je aj servis Spotrebného tovaru ( fotoaparáty, záznamníky...): otváracie hodiny: pon.-pia. 9.00 - 17.00 tel.. 02 / 49 20 94 11 fax. 02 / 44 45 76 35 info@olympus.sk

Panasonic telekomunikačná technika

FaxCOPY, Domkárska 15, 821 05 Bratislava, Tel.: 02/ 4341 3800, 0820-111 010, Fax: 02/ 4341 3798, e-mail: faxcopy@faxcopy.sk INTEC Plus, spol. s r.o., Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava, Tel.: 02/ 5341 1372, Fax: 02/ 5341 3496, e-mail: intecpl@intecpl.sk

Panasonic spotrebná elektronika

Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk

Panasonic ostatné

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru

Philips monitory Monitory Philips servisuje firma DATALAN Púchovská 8, 831 06 Bratislava. Zvoz ZDARMA zabezpečuje po telefonickej objednávke kuriér firmy DATALAN, treba telefonicky objednať u p. Kučeráka, tel.: 02 / 4920 7155 alebo je možné zaslať výrobok na vlastné náklady do firmy DATALAN v Bratislave alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke www: http://www.datalan.sk/. e-mail: servis@datalan.sk Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu Púchovská 8 831 06 Bratislava Tel.: +421 2 49 20 71 55 Fax: +421 2 49 20 71 66 servis@datalan.sk Pobočka Žilina Dolné Rudiny 3 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500 62 31 datalanza@datalan.sk Pobočka Banská Bystrica Kapitulská 12 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 415 39 33 Fax: +421 48 415 39 35 datalanbb@datalan.sk Pobočka Poprad Námestie sv. Egídia 40/57 058 01 Poprad Tel.: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk Pobočka Košice Popradská 68 040 01 Košice Tel.: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46 Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk

PHILIPS PC repro a kamery TWIS Kalinčiakova31 83 104,Bratislava Slovenská republika tel.: +421 -2 - 44 45 85 14, 44 37 29 00 fax: +421 - 2 - 44 45 85 13 e-mail: twis@twis.sk ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnicky, michal.ochotnicky@philips.com tel.:20666144

PHILIPS ostatné

Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru tel.:20666144

Prestigio

ASBIS SK s.r.o. Juzna trieda 66 040 01 Kosice Slovenská republika Mail: servis@asbis.sk EuroServis ES spol. s r.o. - SERVISNÉ STREDISKO (Service) Šamorínska 52 Bratislava, Slovakia tel.:+421 903 427 003 e-mail : prestigio@euroservis.sk http://www.europea-es.sk/kontakt.html Typy produktov: Telefóny, GPS produkty, Tablet PC, čítačky eBook

Qtek Všetky produkty:

Reklámácie produktov QTEK rieši servisné stredisko GS Mobile service s.r.o., Česká republika. GS Mobile service s.r.o. Veselská 699 199 00 Praha 9 - Letňany Česká republika

SAMSUNG notebooky CCC s.r.o. Varšavská 11 831 03 Bratislava tel : +421 2 44459955 servis@ccc.sk Objednávka opravy výrobku v autorizovanom servisnom stredisku DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

SAMSUNG (tlačiarne, kopírky, faxy) Samsung Service Plaza Samsung Service Plaza Telefón : +421 2 2102 8090 Otváracie hodiny: pracovné dni od 09.00 do 18.00 hod., Bratislava, Galvániho 17/C, 82104- http://www.samsung.com/sk/support/servicelocation/ DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

SAMSUNG monitory

Samsung Service Plaza Samsung Service Plaza Telefón : +421 2 2102 8090 Otváracie hodiny: pracovné dni od 09.00 do 18.00 hod., Bratislava, Galvániho 17/C, 82104- http://www.samsung.com/sk/support/servicelocation/ DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

SAMSUNG -spotrebná elektronika

http://www.samsung.com/sk/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)

SONY televízory a iná spotrebná elektronika

http://support.sony-europe.com/repair/asc/asc.aspx?site=odw_sk_SK http://www.sony.sk/res/attachment/file/68/1082027543768.pdf SONY digitálna technika a iné Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, Tel.: 02 / 5557 2310, 0908 786 457, Fax: 02 / 5564 2772, servis@avpro.sk

Sony VAIO

2 roky záruky Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci záručných podmienok zdarma technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku. VAIO zákaznícke centrum Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnúť prípadnú opravu zariadenia. Budete komunikovať priamo s odborne vyškoleným personálom • rýchle riešenie problémov • váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS správy alebo e-mailu. Kontaktujte naše zákaznícke centrum na: www.VAIO-Link.com alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01 VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu VIRS (VAIO International Repair Service) VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti štandardnej záruky. Viac informácií získate na www.VAIOLink.com. 1. ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY VAIO VAIO-Link Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na tel. +421 55 230 28 01. Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO. Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na www.VAIO-Link.com 2. POZÁRUČNÍ SERVIS Avpro, s.r.o. Budovatelska 23 82108 Bratislava Slovensko tel. +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457 servis@avpro.sk Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod. 3. VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo. Ďalšie informácie získate na stránkach: http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/contacts/virs.aspx 4. DOA DOA - 14 Dní (predaj na koncového zákazníka)

SONY Playstation, PSP

1. Reklamace výrobků budou prováděny prostřednictvím obchodů Vašich maloobchodních partnerů. 2. V případě reklamace se koncoví uživatelé/zákaznící budou obracet na maloobchodní prodejny kde produkty zakoupili. 3. Příslušná maloobchodní prodejna následně zažádá e-mailem o svoz reklamovaných produktů na těchto emailových adresách info@sony-servis.cz a stanislav.hasek@sony-servis.cz (dostatečné je zaslat jeden e-mail zároveň na obě adresy). Do výše uvedného e-mailu je třeba přiložit 2 dokumenty: kopii pokladního dokladu a kopii dodavatelské faktury od distributora, který se k dané reklamaci vztahuje. Stejné 2 dokumenty je třeba vložit do balení, které bude následně svezeno. 4. Servisní centrum v Praze objedná přepravu prostřednictvím společnosti PPL a po opravě bude přístroj na stejnou adresu zaslán zpět. Kontakt na Servisní centrum, telefon +420 272 650 240

SONY ostatné Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru

TOMTOM Zákaznícka linka: +421 268 622 002 Zadávanie reklamácií Tom Tom podpora

TOPCOM TrustSystem Reklamační oddělení Mikoviniho 4 917 02 Trnava Slovensko http://www.trustsystem.sk/ 033/2933125 - servisný technik 1 033/2933124 - servisný technik 2 reklamacie@trustsystem.sk

TOSHIBA

SWISS, spol. s r.o. Centrála Bratislava Wolkrova 2 851 01 Bratislava-Petržalka Tel.: +421 2 67202080 Fax.: +421 2 67202081 e-mail: kmet@swisshp.sk, URL: www.swisshp.sk Pobočka Košice Gemerská 3 04011 Košice Tel:055/7894358-9 Fax: 055/7894360 kontakt serviske@swisshp.sk Pobočka Banská Bystrica Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgašaa 974 01 Banská Bystrica Tel. č.: 048 / 415 1768 Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk DOA - 14 Dní (predaj na dealera) nie na koncového zákazníka

Tristar

TRUST System spol. s r.o. Bratislavská cesta 45 917 01 Trnava http://www.trustsystem.sk/ 033/2933125 - servisny technik 1 033/2933124 - servisny technik 2 reklamacie@trustsystem.sk

Ubiquiti

Záručný servis zaisťuje reklamačné odd. firmy ASBIS SK s.r.o. Pre radu UBNT AirFiber platia špecifické podmienky pre prijatie zariadenia na reklamáciu. Zákazník pred odoslaním reklamácie do Asbis SK s.r.o. je povinný riešiť problém so supportom Ubiquiti cez emailovú adresu - support@ubnt.com. Pri nahlasovaní je potrebné poslať MAC adresu a popis problému so zariadením, screen z nastavenia musí byť doložený z nasledujúcich nastavení zariadení (oboch jednotiek - vadnej a funkčnej): Main, Wireless, Network, Advanced. A to tak, že bude jasne označené, z ktorej jednotky je screen vykonaný. Následne sa riadiť krokmi UBNT suppportu. Akonáhle je reklamácia schaválená supportom UBNT je reklamáciu potrebné zadať na našej stránke a s prideleným číslom reklamácie poslať k nám. V reklamácii musí byť stručný popis závady a pridelený SUPPORT TICKET z UBNT. Reklamácia, ktorá nebude obsahovať požadované údaje, bude stornovaná a na náklady zákazníka vrátená späť. Táto požiadavka vychádza z reklamačných podmienok výrobcu Ubiquiti Networks, Inc.

ViewSonic

www.sil.cz

Western Digital

Technická telefonická podpora v češtine - 00800 27549338 Lokalizovaná technická podpora funguje na toll free čísle 00800 27549338 (áno, je treba vytáčať s 00 na začiatku!!!) Funguje rovnako z CZ ako aj z SK. Z dôvodu blokovania medzinárodných toll free čísiel zo strany mobilných operátorov, je možné sa na toto číslo dovolať len z pevnej linky. V prípade zmeny podmienok, zverejníme tieto na stránke. Zatiaľ intenzívne pracujeme na zmene (dohode s operátormi) tak, aby bolo možné sa dovolať aj z mobilných sietí. Tech support číslo bude aktualizované na stránkach http://support.wdc.com pripravujeme zriadenie aj CZ tech support emailu.

XEROX Farebné tlačiarne A4 / A3 a farebné multifunkčné zariadenia A4 PS Products spol. s r.o. Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava tel.: 02/6428 5126; fax: 02/6428 5127; servis@psproducts.sk; www.psproducts.sk Čiernobiele multifunkčné zariadenia A3 a farebné multifunkčné zariadenia A3 Zoznam partnerov na adrese: http://www.xerox.sk/kontakt/servis.html V prípade, že Xerox kompatibilný toner alebo atrament poškodí zákazníkovi tlačiareň, prosím volajte Xerox - hotline: tel.č.: +420 721 390 911. D.O.A. (Dead on Arrival) podmienky na vrátenie Čo robiť u rôznych výrobcov ak je tovar nefunkčný hneď alebo krátko po zakúpení? Niektoré spoločnosti tovar, ktorý nie je funkčný hneď po kúpe resp. krátko po nej vymenia OKAMŽITE bez otázok. Tam, kde nie sú nastavené DOA podmienky, platia bežné reklamačné podmienky