TIP na darček pre všetkých, ktorí sa radi hrajú (11.12.2014)

Radi sa hráte? Či len poznáte niekoho, kto má rád netradičné hračky? V tom prípade máme niečo práve pre vás a to bez ohľadu na vek alebo pohlavie. A keď si vezmete, že už čoskoro tu budeme mať Vianoce, môžete niekoho potešiť skutočne jedinečným darčekom, s ktorým si užijete hromadu zábavy. Navyše tieto „hračky“ spĺňajú aj tie najprísnejšie kritéria v oblasti kvality.

Ostatne podobne ako všetky ostatné moderné hračky, ktoré často disponujú modernou technológiou, o ktorej sa ešte pred pár rokmi hovorilo len vo veľmi úzkych kruhoch. Dnes sú už bežne dostupné každému a o zábavu máte s nimi postarané. Stačí sa len pozrieť na trojicu noviniek v našej ponuke. Na prvý pohľad možno vyzerajú trochu zložito, no ich ovládanie je jednoduché a zvládne to skutočne každý.

Parrot Rolling Spider
Prvou a lacnejšou je luxusná lietajúca hračka Parrot Rolling Spider, ktorá je určená na lietanie ako v exteriéroch, tak aj v interiéroch. Ovláda sa jednoducho a intuitívne pomocou mobilného telefónu s operačným systémom iOS alebo Android a s telefónom komunikuje cez rozhranie Bluetooth. Zaručuje kvalitný signál a dosah až do vzdialenosti 20 metrov. Samozrejme je vybavená aj niekoľkými funkciami pre bezpečný let, aby sa ani začiatočníci nemuseli obávať o to, že niečo pokazia. Rovnako aj bezpečnostnými funkciami v prípade, že hračka stratí signál. Pokročilým „pilotom“ však ponúkne aj možnosti rôznych trikov.

Parrot Rolling Spider u nás nájdete v dvoch farebných vyhotoveniach (biela a modrá) a samozrejme nechýba ani kvalitná konštrukcia. Vďaka nej dokáže jednoducho zvládnuť aj rôzne akrobatické kúsky a taktiež rýchlosť až 18 km/h. o stabilitu vo vzduchu sa zas stará štvorica motorov. Navyše k nej dokážete pripojiť aj dvojicu kolies pre jazdu po podlahe. Takže sami si môžete vymýšľať rôzne kúsky na zemi aj vo vzduchu. Vo výbave nechýba ani kamera a vďaka nízkej hmotnosti nie je prenášanie problémom.

Parrot Jumping Sumo
Druhou novinkou je ďalšia úžasná hračka Parrot Jumping Sumo. Tohto „robota“ u nás nájdete vo farebnom vyhotovení kaki hnedej a bielej a už na prvý pohľad tak dáva jasne najavo, že s ním dokážete taktiež mnoho zaujímavých kúskov. Rovnako ako iné AR drony značky Parrot, aj vozidlo Sumo dokážete ovládať jednoducho a intuitívne vďaka mobilnej aplikácii pre operačné systémy iOS a Android a to aj pomocou akcelerometru. Sumo sa však pripája prostredníctvom technológie Wi-Fi podporujúcej najnovší štandard ac. Vozidlo Sumo taktiež dokáže rôzne kúsky a taktiež vie vyskočiť do výšky až 80cm, pričom vždy dopadne naspäť na kolesá.

Aj preto je Parrot Jumping Sumo zostrojený z tých najkvalitnejších materiálov, aby sa zabezpečila vysoká odolnosť a pevnosť aj pri vystrájaní v exteriéroch. Samotný Sumo je pre najlepšiu stabilitu vybavený vlastným akcelerometrom a gyroskopom a taktiež si poradí s rýchlosťou až 7 km/h. obsahuje zabudovanú kameru s rozlíšením 640x480 pixelov, takže zo svojich jázd a kúskov môžete zachytávať aj záznam. Parrot Jumping Sumo je taktiež veľmi ľahký, takže si ho so sebou dokážete pohodlne zobrať kamkoľvek. Na jedno nabitie dokáže jazdiť až 20 minút a dobitie batérie trvá len zhruba hodinu.

Parrot AR.Drone 2.0 Elite Edition Snow
Zahrajte sa na pilota tohto nevšedného modelu kvadrikoptéry, ktorá je určená ako začiatočníkom, tak aj pokročilým modelárom, ktorí chcú vyskúšať niečo nové. Pre začiatočníkov je tu funkcia autopilota, ktorá vám so svojimi senzormi pomôže bezpečne vzlietnuť a tiež pristáť. Pri lietaní v menej priaznivých podmienkach Vám môže pomôcť manévrovať automatická stabilizácia modelu. Ovládanie kamery sa vykonáva pomocou naklonenia smartfónu alebo tabletu.

Prednosťou tohto modelu je široký uhol záberu 92 stupňov diagonálne, podpora kodeku H.264, záznam fotografií 720p, streamovanie videa s nízkou latenciou pomocou WiFi N a priamy záznam videa na ovládacie zariadenie alebo USB pamäťové zariadenie. Jeho súčasťou je aj druhá vertikálna QVGA kamera so snímkovou rýchlosťou 60 fps.