HP 15-r266nc, modrý
399

HP 15-ba027nc
412

Sony Xperia Tablet Z - najlepší tablet na trhu? (03.09.2013)

Tablety sú aktuálne pravdepodobne najrýchlejšie rastúcim odvetvím. Ich výkon stále rastie, rozširujú sa teda aj ich možnosti a už sa nemusíte v ničom obmedzovať. Stále na trh prichádzajú noví hráči a kým jeden mesiac je „in“ jeden model, ďalší mesiac to tak byť nemusí. Medzi zákazníkmi sa aktuálne k najvyhľadávanejším značkám radia aj tablety populárnej série Xperia od Sony. Prečo by vás nové Xperie mali zaujímať?

Ak patríte medzi náročnejších používateľov, tak určite oceníte dvojicu tabletov Sony Xperia Tablet Z. Hovoríme o vyššej triede, ako tomu bolo v prípade S a to so sebou prináša aj celý rad vylepšení. Oba modely sú prakticky rovnaké, akurát vyšší okrem Wi-Fi obsahuje aj 3G modul. Tento 10,1-palcový tablet je najtenším tabletom v tejto triede na svete. Je ideálnym spoločníkom na cesty vďaka hmotnosti ani nie 500 gramov a hrúbke 7,7 mm. Vynikajúce vyhotovenie je podčiarknuté odolnými, pevnými a príjemnými materiálmi. Získa si vás nie len svojou mobilitou, ale aj nevídanou obrazovou kvalitou. Full HD obrazovka s čipom Mobile BRAVIA® Engine 2 ponúka najširšie spektrum farieb na trhu tabletov. Živé a skutočné farby takmer vnikajú do priestoru okolo Vás.

Adaptabilný kontrast sa prispôsobuje prostrediu okolo vás. Ak vás na letnej dovolenke prestane baviť more a chcete si na slnečnej pláži pozrieť videá, nič vám v tom nebráni, obraz bude stále skvelý. A neprekvapí vás ani nečakaný príliv. Tieto tablety sú totiž vodotesné do hĺbky 1 meter a ani 30 minútový pobyt pod vodou s nimi nezatočí.

Nechajte sa unášať nekonečnými možnosťami, ktoré vám tablety Xperia Z sprostredkujú. V prvom rade je to operačný systém Android 4.1 s nepredstaviteľným množstvom aplikácií, ktoré môžete zadarmo využívať. Užívajte si hudbu a filmy v najvyššej kvalite. Špičkové ozvučenie a FullHD displej spĺňajú tie najnáročnejšie kritériá. Odborníci na prenosný zvuk od Sony majú za sebou dlhú tradíciu špičkových audio zážitkov na cestách a teraz to len potvrdzujú. Tablet môžete premeniť na univerzálny ovládač, či využiť NFC technológiu na to, aby ste prenášali multimédiá na iné zariadenia.

Srdcom týchto tabletov je výkonný štvorjadrový procesor Qualcomm Snapdragon™ S4 Pro s frekvenciou 1,50Ghz, ktorý si hravo poradí so všetkým, čo pred neho postavíte. Multitasking, náročné multimédiá, či hry sú preň hračkou. A pre vás taktiež. O vysokom výkone svedčí aj fakt, že je tablet vybavený 2 GB pamäťou. Pre svoje veci máte k dispozícii 16 GB úložný priestor - nechýbajú tiež všetky dnes bežné štandardy bezdrôtovej komunikácie. Okrem USB portu v tablete nájdete aj čítačku pamäťových kariet a všetky snímače. Batéria s kapacitou 6500mAh sa postará o to, aby ste aj s takýmto výkonom mali dlhý a nerušený zážitok z jeho používania. Ak teda hľadáte tablet, ktorý by spĺňal vaše náročné požiadavky, tak ste na správnej adrese.

Aktuálna ponuka Sony Xperia Z tabletov na našom e-shope.