Profesionálna hráčska myška Razer NAGA™ + pohybové ovládanie pre PC ZADARMO (07.04.2013)

Povýšte svoje hranie na vyššiu úroveň vďaka jedinečnému profesionálnemu a elitnému hráčskemu náradiu. Spoločnosť Razer je svetovým lídrom v inovatívnych technológiách a kvalite na poli herných zariadení, ovládačov, myšiek a klávesníc. A jedine u nás teraz môžete získať jeden zo špeciálnych kúskov Razeru v ponuke, ktorej len ťažko budete odolávať.

Razer NAGA™ je medzi hráčmi dobre známa séria, ktorá si už na svete získala mnoho fanúšikov, ktorí na ňu nedajú dopustiť. Radí sa totiž medzi najkvalitnejšie a najprofesionálnejšie myšky, aké na trhu môžete vôbec nájsť. NAGA™ vždy posúvala hranice ešte ďalej a inak tomu nie je ani v tomto prípade.

Razer NAGA™ Epic Elite MMO Gaming mouse je o krok vpred.
Je vylepšením populárnej série elitných myšiek, ktorá posúva rovnováhu medzi klávesnicou a myškou vďaka jedinečným 17 tlačidlám, ktoré sú špeciálne optimalizované pre MMO. Prostredníctvom nich si bez námahy a intuitívne sprístupníte viac schopností a makier, než kedykoľvek predtým. Revolučná sieť tlačidiel umiestni celý herný svet priamo pod váš palec.

Pri čo najlepšom personalizovaní hrania podľa svojich potrieb sa môžete úplne spoľahnúť na dodávaný ovládací softvér Razer Naga Epic. Ten vám umožňuje jednoducho organizovať všetky kľúčové skratky a schopnosti v akejkoľvek hre. Môžete si tak úplne namapovať a priradiť makrá pre všetkých 17 tlačidiel. Bežného hráča, aj hardcore raidera, všetkých nová NAGA™ dostane do čela a umožní vyťažiť z hrania maximum.

Aby nová NAGA™ sadla dobre do každej ruky, tak je vybavená aj vymeniteľnými bočnými panelmi pre dokonalý ergonomický úchop. Pohodlie hrania je neoceniteľným faktorom a aj pre ocenený a svetovo uznávaný dizajnérsky tím Razer Ergonomics je toto hlavnou prioritou. Trojica úchopov je optimalizovaná pre rôzne veľkosti rúk a spôsoby uchopenia, čím sa maximalizuje komfort aj pri dlhých herných sedeniach.

Optický senzor má maximálne rozlíšenie až 5600dpi a dosahuje aj maximálne zrýchlenie až 3,5G a maximálnu rýchlosť 200 palcov za sekundu. Navyše určite oceníte aj duálny režim. Zažite úžasnú rozmanitosť pohybu bez obmedzovania kontroly nad myšou v bezdrôtovom režime, alebo pohodlne nabíjajte myšku káblovo priamo počas svojho hrania bez výpadkov. Duálny režim vám umožňuje ľubovoľne prepínať podľa vlastných potrieb.

Myšku Razer NAGA™ Epic Elite MMO Gaming mouse nájdete v našej ponuke za 119€, no to ani zďaleka nie je všetko. K tejto špeciálnej myške vám pribalíme aj ďalší profesionálny a skutočne jedinečný kúsok hardvéru. Inovatívne pohybové ovládanie Razer Hydra pre PC dostanete len na 1€. A ak náhodou neviete, ako sa s unikátnou Hydrou môže hrať, tak toho pre vás v blízkej dobe máme prichystané skutočne mnoho. Bližšie sa na ňu pozrieme v pripravovanej recenzii a vyskúšať si ju budete môcť aj na akcii Notebook Expo 13. apríla v Bratislave.

Kúpiť v akciovej cene spolu s darčekom na našom e-shope.