HP 15-r266nc, modrý
399

HP 15-ba027nc
412

NVIDIA sa znova predviedla. K novým grafikám najočakávanejšia PRG hra roka (17.03.2015)

Poznáte to, kúpite si do svojej hernej mašiny nové železo, prinesiete si ho domov, zapojíte a zrazu zistíte, že ho ani nemáte poriadne čím prevetrať. Niekoľko starších hier sa vám po disku povaľuje, no skutočne nenájdete nič, čo by vám vizuálne vyrazilo dych a ukázalo vám, čo sa vo vašom novom železe skrýva. Na niečo také teraz môžete zabudnúť.

Už nejakú dobu je dobrým zvykom, že keď si z obchodu domov nesiete novú grafickú kartu, či rovno celý herný PC, ako príjemný bonus k nemu dostanete najnovšie herné hity, ktorými si na vlastnej koži môžete hneď otestovať silu svojho železa. No čo bolo ešte pred 10 rokmi neprehľadnou situáciou, kedy len niektoré hry pribaľovali len nie niektorí výrobcovia k len niektorým modelom, sa dnes mení na parádny vernostný program. Svoju dobre známu podobu má AMD s kartami Radeon, no ani Nvidia nestojí bokom.

Ba práve naopak, ku svojim novým kartám vám totiž pribalí najočakávanejšiu hru tohto roka, ktorá podľa dojmov z mnohých výstav bude atakovať pozíciu najlepšej hry roka. Správne tušíte, Nvidia ku svojim herným kartám pribalí fenomenálne poľské RPG The Witcher 3: Wild Hunt, kde prežijeme nové a aj posledné dobrodružstvo zaklínača Geralta. CD Projekt RED sa chce s touto postavou rozlúčiť vo veľkom štýle a tomu samozrejme zodpovedá aj to, ako si na nej dávajú záležať.

Čaká na vás obrovský otvorený svet plný nie len rôznych monštier a nepriateľov, aj aj prepracovaných charakterov, s ktorými môžete prísť do kontaktu a posunúť vaše vzťahy do úplne novej úrovne. Pripravte sa na dospelý príbeh s nevídanou hĺbkou a pestrú paletu herných mechanizmov, ktoré vás dovedú k mnohým rozvetveným koncom. No a samozrejme nechýba ani špičkové audiovizuálne spracovanie, ktoré vás usadí hlboko do kresla a to aj vďaka využitiu niekoľkých Nvidia technológií. S akými Nvidia kartami sa môžete tešiť aj na nového Zaklínača?

GeForce GTX960
Ideálna karta strednej triedy, pri ktorej nemusíte siahať hlboko do vrecka, no dokáže vám ponúknuť vynikajúci herný zážitok, kedy si môžete užiť všetky dnešné hry vo Full HD rozlíšení a veľmi slušných nastaveniach. Vyniká aj nižšou spotrebou a tichším chodom ako jej predchodcovia. Dokáže streamovať do zariadení Shield a nechýba jej ani podpora ďalších technológií, napríklad G-Sync na synchronizáciu frekvencie s monitorom. To všetko z nej robí perfektný upgrade pre vašu zostavu.

GeForce GTX970
Touto kartou Nvidia pri predstavení bodovala najviac, nakoľko ponúkla skvelý pomer ceny a výkonu a aj dnes rozhodne stojí za zváženie. Je postavená na Maxwell architektúre a z nej ťaží mnoho výhod, či už z výrobného procesu (výkon, efektivita, nízke hodnoty emitovaného tepla...), alebo z jej mnohých funkcií. Vo svojej triede je to najvýkonnejšia grafická karta, s ktorou už môžete pokukovať aj po hraní v úžasnom 4K rozlíšení. A nie len to, karta ponúka už aj rozšírenú podporu pre VR zariadenia ako napríklad Oculus.

GeForce GTX980
GTX980 je vrcholom série 900 a disponuje tak obrovským výkonom, ktorý sa vôbec nebojí skrývať, takže sa pokojne môžete už dnes vrhnúť na 4K hranie v obrovskom množstve súčasných hier, pričom jej nechýbajú všetky dnes podporované Nvidia funkcie, od G-Sync, cez Shadowplay, DSR, PCSS až po streamovanie do Shield zariadení. Samozrejmosťou je tiež rozšírená podpora VR headsetov. S touto kartou tak môžete hrať nie len dnes, ale budete pripravení aj na videohernú budúcnosť.