NOVÝ Dell Inspiron 15 a 17 to je precízny hliníkový dizajn a hrúbka iba 1 palec (10.11.2013)

Dell predstavuje nové notebooky Inspiron 15 a Inspiron 17 série 7000 a s novými modelmi chce dosiahnuť aby z používania notebooku mali pôžitok všetky vaše zmysly. Pripravte sa na dotykový prenosný počítač, ktorý v elegantnom a jednoducho mobilnom prevedení prináša výber moderných pokročilých technológií, aby ste sa na svojich cestách ale aj doma nikdy nenudili.

Nové „Inspirony“ vynikajú krásne čistými líniami, skosenými okrajmi a hladkým povrchom. Výber týchto prvkov nie je náhodný. Dell vie, že notebook si nevyberáte len podľa preferencií v špecifikáciách, ale aj ako nástroj, ktorý vás má reprezentovať. Tieto notebooky tak nie len ulahodia oku, ale padnú dobre aj do rúk. Navyše sa v prípade Dellu okrem elegancie môžete spoľahnúť aj na vysokú spoľahlivosť. Tenký dizajn dobre padne do akejkoľvek tašky.

Šasi nových notebookov Inspiron je vyrobené z hliníka, čo im zaručuje vysokú odolnosť materiálu proti poškriabaniam, ale aj menej šetrnému narábaniu. Nemusíte sa tak báť, že by ste si notebook ľahko poškodili. Do detailov sú premyslené aj drobné krytky, samozrejme v rovnakom vyhotovení ako telo notebooku. Čerešničkou je dotykový Full HD displej od okraja po okraj so sklom Corning® Gorilla® NBT™ a LED podsvietením. Dell Inspiron prináša to najlepšie, aby ste sa o svoj notebook už nemuseli báť.

Aktuálna ponuka Dell Inspiron 15-7537 na našom e-shope.
Aktuálna ponuka Dell Inspiron 17-7737 na našom e-shope.

Počítačové hry sú pre tieto notebooky len otázka pár kliknutí. Zahanbiť sa ale nedajú ani v oblasti multimédií. Po hardvérovej stránke nové notebooky Dell nenechávajú nič na náhodu. Vsádzajú na moderné procesory Intel Core i5 a Intel Core i7 generácie Haswell s nižšou spotrebou a vyššou efektivitou. Samozrejmosťou vo výbave sú grafické karty NVIDIA® GeForce® GT 750M a v závislosti od modelu môže váš notebook obsahovať od 6GB až do 16GB RAM. Nechýbajú ani veľké pevné disky a všetko, čo by ste od notebooku tejto triedy očakávali. Okamžitá odozva však nie je len dielom špičkových komponentov, ale zaslúži sa o ňu aj systém Windows 8, ktorý vám prináša intuitívne rozhranie dotykového ovládania.

Je pochopiteľné, že ak svoj život žijete na cestách, tak s týmito notebookmi nebudete musieť nikdy spomaliť. Život však nie je len o práci, ale aj o zábave a práve o tú sa s týmito notebookmi nemusíte pripraviť. Máte možnosť zažiť hranie na hranici reality a všetky dnešné hry budú pre vás hračkou. Navyše však displeje týchto notebookov disponujú širokými pozorovacími uhlami a úrovňou jasu až 300NIT. O zvuk sa zase stará technológia Wave MaxxAudio 3, ktorá prináša čistý a bohatý zvuk pri počúvaní obľúbenej hudby a sledovaní filmov a videí.

Elegantný a reprezentatívny pracovný nástroj, štýlový spoločník pre fanúšikov zábavy na cestách, alebo výkonný herný stroj. Už nemusíte voliť či uprednostníte jedno alebo druhé. S notebookmi Dell Inspiron 15 a Inspiron 17 máte všetko v jednom zariadení, ktoré navyše dbá na detaily a funkčnosť. Zámok Kensington, podsvietená klávesnica, veľmi dobre vyriešené chladenie a batéria s dlhou výdržou sú len špičkou ľadovca ponuky noviniek od Dellu.