NOVÉ Lenovo IdeaPad FLEX s dotykovým displejom a duálnym módom (VIDEO) (16.09.2013)

Štýlový a elegantný spoločník na každú cestu. Presne také sú notebooky Lenovo IdeaPad FLEX. To však nie sú jediné prednosti, ktoré vám séria Lenovo IdeaPad radu S poskytuje. S hrúbkou málo nad 20 mm a hmotnosťou len 2 kg ide o jednoducho prenosné notebooky, ktoré môžete mať kedykoľvek so sebou a užívať si tak zábavu na cestách. Navyše 14 palcov jednoducho a hlavne pohodlne strčíte do akejkoľvek tašky a máte istotu, že vám notebook nebude príťažou.

Tieto notebooky sú vyhotovené v metalickej úprave šasi, vďaka čomu získavajú prémiový punc a dojem luxusu a kvality vyhotovenia. A naozaj to tak je. Metalické vyhotovenie nie len dobre vyzerá, ale aj pôsobí robustne a môže sa pýšiť celkovo veľmi dobrou odolnosťou voči poškodeniu, či už sú to škrabance, alebo drobné otlčenia, ktorých sa najmä na cestách nikdy neviete zbaviť, ale tieto vlastnosti určite oceníte aj v pohodlí domova.

Aj napriek kompaktným rozmerom sa notebooky Lenovo IdeaPad série FLEX môžu pochváliť veľkou výdržou batérie. Tá vám ponúkne až päť hodín prevádzky, čo sa opäť hodí ako na cesty, tak aj na doma. O dlhú výdrž batérie sa postará funkcia Lenovo Energy Management, ktorá navyše používa pokročilé funkcie na šetrenie energie a zvýšenie životnosti batérie medzi jednotlivými nabíjaniami. Batéria vám tak nie len na nabitie vydrží dlho, ale aj si dlho udrží svoju kapacitu.

Lenovo IdeaPad FLEX vsádza na najmodernejšie technológie. Srdcom týchto notebookov sú inovatívne dvojjadrové procesory Intel Core štvrtej generácie s označením Haswell. Či už sú to procesory Intel Core i3 alebo Core i5, hravo si poradia s prácou, multimédiami a aj niektorými hrami. Vďaka vylepšenej architektúre ponúkajú vyšší výkon a nižšiu energetickú náročnosť, pričom stále sú tieto notebooky cenovo dostupné. Môžete si vybrať, či chcete dedikovanú grafickú kartu pre vyšší výkon, alebo vám bude stačiť integrovaná karta. Nechýba ani 4 GB RAM a vo výbave nájdete aj rýchly SSD disk.

Aktuálna ponuka Lenovo IdeaPad FLEX na našom e-shope.

Vďaka týmto notebookom máte celý svet na dlani. 14" HD displej s LED podsvietením a podporou dotykového ovládania ho vkladá do vašich rúk. Filmy môžete sledovať na veľkej obrazovke vďaka HDMI portu, či možnosti bezdrôtového pripojenia prostredníctvom technológie Intel WiDi. Zážitok zo sledovania a hrania na notebooku je vylepšený vďaka podpore technológie Dolby® Advanced Audio™ v2, ktorá zlepšuje zvukovú kvalitu.

Lenovo IdeaPad
FLEX je niečo ako mladší a lacnejší súrodenec známej Yogy. Okrem dotykového displeja ponúka otočný displej a duálny mód, vďaka ktorému môžete displej otočiť a používať ako tzv. „stand mód“. Lietajte v oblakoch. Užívať si môžete aj dostatok priestoru v Cloude vďaka Lenovo Cloud Storage. K svojmu online obsahu tak môžete pristupovať kedykoľvek z akéhokoľvek zariadenia, pokojne aj z telefónu, či z tabletu. Nechýba ani rýchle rozhranie USB 3.0, Wi-Fi, Bluetooth 4.0, čítačka pamäťových kariet, či HD webkamera. Pre zábavu doma aj na cestách tak máte všetko, čo potrebujete.