Lenovo ThinkPad Helix robí zo segmentu hybridných zariadení ONE MAN SHOW (02.07.2013)

V priebehu januára sme vám priniesli výber toho najlepšieho, čo ste mohli aspoň sprostredkovanie vidieť na technologickej výstave CES 2013 v Las Vegas. Všetko z toho sa bez pochýb zaradilo do technologickej špičky v rôznych oblastiach. Medzi tie najzaujímavejšie produkty predstavené na výstave sa zaradila aj horúca novinka od Lenova, ktorá sa konečne dostala aj k nám. Predstavujeme vám unikátny Lenovo ThinkPad Helix, ktorý zo segmentu hybridných zariadení spraví one man show.

Ak ste sa ešte s Helixom nestretli, tak vás jeho vlastnosti môžu veľmi príjemne prekvapiť. Jedná sa totiž o nekompromisne výkonného pomocníka pre každú príležitosť. Kombinuje v sebe výhody ultrabooku a aj samostatného tabletu. Kompaktné prevedenie maximalizuje praktickosť celého zariadenia, ktoré tak na trhu len ťažko nájde konkurenta. Behom chvíľky sa z ultrabooku stáva samostatná tablet, pričom klávesnicová časť sa dá využiť aj ako stanica.

Aktuálna ponuka Lenovo ThinkPad Helix na našom e-shope.

Displejovú časť je možné nie len oddeliť, ale aj aj prispôsobiť si ju otáčaním. Zariadenie tak môžete navyše využívať aj v podobe stanu, či si upravovať polohu displeja presne podľa svojich potrieb. Aby ste sa na Helix mohli kedykoľvek spoľahnúť, tak obe časti sú vybavené batériami s veľkou výdržou. Štvorčlánková batéria notebooku má výdrž až 10 hodín a batéria tabletovej časti zas 6 hodín.

Lenovo ThinkPad Helix využíva 11,6" displej s LED podsvietením a Full HD rozlíšením. Nechýba samozrejme ani podpora dotykového ovládania, vďaka ktorému môžete z operačného systému Windows 8 a aj celého zariadenia ako takého dostať úplné maximum. Celý svet tak máte pod palcom a nezáleží na tom, či Helix aktuálne využívate ako ultrabook, či ako tablet. Rýchle, intuitívne a na cestách na nezaplatenie.

Helix vás zaujme hneď na prvý pohľad. Energický a mladistvý vzhľad je zároveň profesionálny a jasne tým dáva najavo, že jeho cieľovou skupinou je náročné publikum. Pôsobí elegantne, takže nezáleží na tom, či ste biznismen alebo mladý nadšenec do technológií. Jeho vyhotovenie je navyše aj odolné.

Nie len vzhľadom je však Helix výnimočný. V jeho útrobách sa skrývajú výkonné komponenty, ktoré si kedykoľvek poradia takmer s každou vašou požiadavkou. Výkonné procesory Intel Core i5 tretej generácie sú srdcom Helixov. Samozrejmosťou je 4GB RAM a aj integrovaná grafická karta Intel HD4000. Na najnovšie hry to nie je, ale zahráte si a aj užijete multimédiá, či nové možnosti práce. Oceníte rýchly SSD disk a všetky dnes bežné možnosti pripojenia a portov. Lenovo ThinkPad Helix u nás nájdete v dvoch zostavách a ak vás toto unikátne zariadenie oslovilo, tak výber je už len a len na vás.