Lenovo IdeaPad Yoga - Elegantný hybrid s otočným displejom o 360° (15.12.2012)

Operačný systém Windows 8 posúva hranice vďaka svojej unikátnej architektúre a dizajnu, vďaka ktorému dokáže plnohodnotne fungovať na rôznych zariadeniach takmer úplne rovnako. A práve tento operačný systém stojí za výhodami horúcej novinky spoločnosti Lenovo. Rada IdeaPad je už roky synonymom štýlového dizajnu, pohodlia a vynikajúceho výkonu na každodennú prácu aj zábavu. A ani novinky Lenovo IdeaPad Yoga nie sú výnimkou.

Na prvý pohľad sa jedná o obyčajné ultrabooky, aké bežne poznáte. Bližší pohľad však odhalí unikátne schopnosti, vďaka ktorým si rada IdeaPad Yoga získa na trhu jedinečné miesto. Tieto zariadenie v sebe totiž kombinujú najlepšie vlastnosti ultrabookov a tabletov, čoho výsledkom je vynikajúci hybrid,
ktorý môžete používať ako notebook, tablet, v podobe stojana,
či napríklad aj ako stan.

Úžasné hliníkové telo a dotyková obrazovka s patentovanou konštrukciou, ktorú dokážete otočiť o celých 360° sú hlavnými známkami rady Yoga. Vďaka tomu si tieto hybridné ultrabooky môžete prispôsobiť podľa vašich potrieb a vyťažiť tak z možností operačného systému Windows 8 úplné maximum. Táto konštrukcia je ako stvorená pre inovatívne rozhranie Metro UI,
v ktorom naplno využijete multidotykovú obrazovku s podporou gest. Scrollovanie, prechádzanie medzi položkami, orientáciu v systéme, dokonca aj písanie, to všetko máte s Yoga ultrabookmi doslova vo vlastných rukách. Ak však patríte k zástancom klasiky v podobe myšky a klávesnice, nič vám nebráni využívať ich na ovládanie systému, pričom nebudete o žiadne jeho možnosti ukrátení.

Lenovo IdeaPad U410 Ultrabook

Lenovo IdeaPad U410 Ultrabook Dizajnová rada Yoga vychádza z populárnych ultrabookov Lenovo IdeaPad U300. To znamená, že elegantné kovové telo
je doplnené veľkým tabletom a komfortnou klávesnicou. Telo týchto ultrabookov je taktiež nie len príjemné na pohľad, ale aj na dotyk. Metalické vyhotovenie si stále zanecháva príjemný chladný pocit.

Rôzne farebné prevedenia si vás okamžite získajú a dávajú vám tak možnosť vybrať si vyhotovenie podľa svojej vlastnej chuti. Či už to bude elegantná strieborná, alebo živá farebná je už len a len na vás. Kompaktné rozmery a nízka hmotnosť taktiež zostávajú, čo má za následok vynikajúcu prenosnosť zariadení, ktoré si tak so sebou môžete zobrať jednoducho kamkoľvek.

Lenovo IdeaPad Yoga sú dostupné hneď v niekoľkých modeloch, pričom ponúkajú široké cenové rozhranie, aby si
na svoje prišli aj náročnejší. Veľkosťou displeja sa pohybujú
od 11,6-palcového až po 13,3-palvocý dotykový displej.

Nekombinujú v sebe len dizajnové prednosti notebookov a tabletov, ale taktiež aj ich technológie. Výkonný mobilný procesor Nvidia Tegra 3 je srdcom nižších a jednoduchších modelov, no aj tak im nič neubúda z ich pracovných, či multimediálnych možností. Pre náročnejších sú tu konfigurácie disponujúce ať procesorom Intel Core i7. Špecialitou sú rýchle SSD disky, vďaka ktorým je práca s nimi veľmi rýchla.
Tieto hybridné ultrabooky nezaostávajú ani možnosťami komunikácie a tak je je samozrejmé, že chat s priateľmi, či browsovanie na internete hravo zvládnu. Taktiež môžete využiť webovú kameru a všetky možné rozhrania. Lenovo IdeaPad Yoga zariadenia vynikajú aj výbornou výdržou batérie, vďaka čomu sa stanú vašimi novými obľúbenými spoločníkmi na cestách. Unikátne riešený dizajn, rýchly operačný systém a vynikajúca mobilita sú tie pravé dôvody, pre ktoré by ste mali siahnuť po nových modeloch Lenovo IdeaPad Yoga.

Pozrite si aktuálne modely Lenovo IdeaPad Yoga na našom eshope.

Lenovo IdeaPad U410 Ultrabook