LCD monitor Philips s možnosťou pripojenia cez USB a ďalšie skvelé novinky (20.05.2013)

Spoločnosť Philips na náš trh prináša štvoricu zaujímavých monitorov, ktorými sa rozhodla nie len pokryť výraznú časť trhu, ale odpovedajú nimi aj na rôzne potreby rôznych používateľov. Štvorica noviniek, ktoré vám dnes predstavíme, tak rozhodne stoja za vašu pozornosť.

Philips 231P4UPES s možnosťou pripojenia cez USB a LAN portom

Najlacnejší zo štvorice monitorov ponúka za rozumnú cenu možnosti, ktoré aj napriek tomu vyhovejú profesionálom. Philips ním ponúka Full HD rozlíšenie v 23-palcoch a k tomu radu bežných monitorových vlastností. Z ich radov však vytŕča vďaka niektorým veľmi šikovným možnostiam.

Nájdete v ňom hneď 3 USB porty. Dva z nich pre vysokorýchlostný prenos štandardu USB 3.0, jeden je pomalší USB 2.0. Prostredníctvom USB 3.0 portov môžete okrem dát prenášať aj obraz, čo nie je vôbec bežnou funkciou. Okrem týchto portov ponúka aj pripojenie na internet pomocou Ethernetového portu. Týmto sa monitor stáva ideálnym pre ľudí, ktorí k notebookom potrebujú zobrazenie na veľkej ploche, s výbornými pozorovacími uhlami a vstavanými reproduktormi. Ideálny napríklad na konferencie.

Výškovo nastaviteľný stojan s funkciou Pivot pre optimálne nastavenie výšky nie je jedinou špeciálnou vymoženosťou. Monitor je vybavený celou radou inteligentných funkcií, ktoré vám pomôžu znížiť spotrebu energie a vďaka ktorým spĺňa všetky možné štandardy certifikácie.

Kúpiť na našom e-shope.

Philips 298X4QJAB s panoramatickým pomerom strán 21:9

Je skvelou novinkou na trhu širokouhlých panoramatických monitorov. UWHD rozlíšenie ponúka v pomere strán 21:9 až 2560x1080 pixelov. Široké pozorovacie uhly a AH-IPS panel zabezpečia, že vidíte výnimočne ostrý obraz z takmer akéhokoľvek uhlu. Okrem toho tento monitor ponúka aj celý zástup ďalších SMART funkcií, ktoré už tak perfektný obraz ešte zlepšia, vyladia k dokonalosti.

Vďaka tomuto všetkému sa monitor stáva ideálnym spoločníkom pre pozeranie filmov vo vysokom rozlíšení a navyše v panoramatickom formáte obrazu, ktorý sa blíži tomu, čo môžete vidieť v kinách. Okrem zábavy je monitor vhodný aj na prácu, alebo pokojne na obe činnosti zároveň. Funkcia MultiView vám umožní zobraziť obsah z viacerých zdrojov súčasne vedľa seba. Popri práci si tak pokojne môžete pozrieť športový prenos. 29 palcov, energetické certifikáty a nízka odozva sú doplnené funkciou SmartConnect, vďaka ktorej môžete monitor pripojiť k celej rade zariadení. Monitor podporuje pripojenie cez DisplayPort, DVI-Dual Link (digitálny, HDCP) a dva HDMI porty.

Kúpiť na našom e-shope.

Philips 298P4QJEB pre skutočných profíkov

Ďalšou širokouhlou panoramatickou novinkou od Philipsu je model s označením 298P4QJEB. Model sa nachádza v približne rovnakej cenovej hladine ako predchádzajúci Philips monitor, avšak oproti nemu ponúka aj niekoľko zaujímavých funkcií a vlastností navyše, ktoré ocenia hlavne náročnejší používatelia.

Základom tohto modelu je taktiež špičkový obraz v UWHD rozlíšení 2 560 x 1 080 pixelov a zachováva pomer strán 21:9. Široké pozorovacie uhly až 178°/178° a špičková technológia AH-IPS sa postarajú o čo najlepší vizuálny zážitok. Nechýba ani funkcia MultiView, vďaka ktorej môžete naraz zobraziť obraz z viacerých zdrojov a tým pádom pracovať a aj zabávať sa súčasne.
Základňa SmartErgoBase umožňuje znížiť monitor až na úroveň pracovného stolu, vďaka čomu máte široké možnosti nastavenia monitora podľa vlastných potrieb. Monitor ďalej podporuje  USB 3.0  pre rýchly prenos dát, HDMI, Dual Link DVI a DisplayPort, vďaka ktorému môžete reťazovo prepojiť niekoľko monitorov.

Kúpiť na našom e-shope.

Philips 272P4QPJKEB

27-palcový monitor spĺňa nároky aj tých najnáročnejších používateľov a presne pre tých je aj určený. Cenou síce prevyšuje ostatné novinky od Philipsu, ale rovnako je tomu aj v kvalitách. Neuveriteľne kvalitný obraz zažijete vďaka PLS Quad HD panelu. Ten sprostredkuje obraz v rozlíšení 2 560 x 1 440 pixelov. Tomu sekunduje verné podanie farieb sRGB a 8bitová farebná hĺbka. Vďaka tomu sa tento monitor stáva perfektným pracovným nástrojom pre ľudí pracujúcich s grafickým návrhom, dizajnom, či s CAD-CAM aplikáciami.

Monitor disponuje aj funkciou MultiView, vďaka ktorej dokážete naraz zobraziť signál z dvoch zariadení. Určite využijete aj integrovanú webkameru spolu s mikrofónom. Monitor je ďalej vybavený dvoma rýchlymi USB 3.0 portami, dvoma HDMI portami, DVI Dual Link (digitálny, HDCP) a DisplayPortom.

Philips 272P4QPJKEB je skutočným inteligentným monitorom a dokazuje to množstvom šikovných funkcií, ktoré pracujú pre vaše pohodlie, ale aj peňaženku. PowerSensor zníži jas obrazu ako náhle sa užívateľ od monitoru vzdiali. Okrem toho spĺňa podmienky najrôznejších certifikátov. SmartErgoBase prospeje aj vášmu zdraviu a vďaka tejto základni si môžete monitor znížiť takmer na úroveň pracovného stolu, prípadne prispôsobiť svojim potrebám.

Kúpiť na našom e-shope.