Herné slúchadlá Tactic3D ako stvorené pre WOW, LOL... (03.05.2014)

Creative už roky patrí k špičke medzi bežne dostupnou zvukovou elektronikou. Zapísali sa hlavne známymi zvukovými kartami, no rozhodne svojmu dobrému menu neskôr nezostali nič dlžní. A to dokazujú aj teraz, kedy na trh uvádzajú novú sériu herných headsetov, ktorými chcú váš herný zážitok vyladiť po zvukovej stránke do dokonalosti. Ako na vstupe, tak aj na výstupe – kvalitou sa nešetrilo v technológií slúchadiel a rovnako ani v technológii mikrofónu.

Trojica horúcich noviniek, ktoré sa práve začínajú dostávať medzi hráčov, je navrhnutá tak, aby dokonale pokryli potreby rôznych spektier trhu. Kvalitatívne, možnosťami a aj cenovo odzrkadľujú tri výkonnostné triedy. Výsledkom toho je, že z rodiny Sound Blaster Tactic3D si môže vybrať naozaj každý presne to, čo mu najviac vyhovuje. Avšak dobré ozvučenie je základom atmosféry a dobrého zážitku, preto v ani jednom prípade nehrozí, že by ste v prípade kúpy stúpili vedľa.

Sound Blaster Tactic3D Fury
Najzákladnejším modelom z tejto trojice je headset Sound Blaster Tactic3D Fury. Ide o pomerne štandardný headset, ktorý pripájate prostredníctvom 3,5mm jacku alebo USB konektoru. Headset ponúka sýty priestorový zvuk vďaka 40mm meničom Full Spectrum. Výhodou je aj odnímateľný mikrofón s potlačením okolitého šumu. Ak pri hraní nepotrebujete komunikovať s ostatnými, mikrofón jednoducho odpojíte. Dual Mode vám umožní prekročiť hranice 7.1 zvuku vďaka technológii SBX Pro Studio. Zvuk môžete dokonale prispôsobiť svojim požiadavkám a prostredníctvom ovládacieho panelu Sound Blaster Tactic3D môžete vytvárať profily pre jednotlivé hry.

Ovládanie hlasitosti sa nachádza na kábli a okrem PC a mobilu môžete headset použiť aj s konzolou PlayStation 4. Slúchadlá sú pomerne ľahké a hlavne pohodlné aj vďaka rozmerným penovým náušníkom, ktoré objímu vaše uši. Taktiež most je vystlaný. Jednoduché a elegantné prevedenie nie je výstredné, ale pritom vyzerá dobre. Kombinuje čiernu s červenou.

Kúpiť Sound Blaster Tactic3D Fury na našom e-shope.

Sound Blaster Tactic3D Rage
Sound Blaster Tactic3D Rage predstavuje vyšší evolučný stupeň. Tieto masívne a kvalitné slúchadlá sú osadené 50mm Full Spectrum meničmi a v mnohom vychádzajú z predchádzajúceho modelu, avšak navyše prinášajú niekoľko praktických úprav. Hlavné ovládacie prvky sú presunuté priamo na slúchadlá a headset tak môžete pohodlne ovládať. Pripája sa prostredníctvom USB konektoru, ale taktiež aj bezdrôtovo a interná batéria má výdrž až 16 hodín. Dočkáte sa výborného priestorového zvuku a samozrejme nechýba ani podpora technológie SBX Pro Studio. Mikrofón, podobne ako pri modeli Fury, môžete pohodlne odpojiť.

Headset prichádza na trh v tradičnom čierno-červenom farebnom vyhotovení, ktoré vyzerá veľmi dobre a štýlovo svieti, čo možno vy sami neoceníte, ale pri nahrávaní letsplayov alebo na turnajoch tým určite oslovíte svoje okolie. Ušnice sú veľmi pohodlné a to platí pre celé slúchadlá, aj napriek trošku vyššej hmotnosti. Headset Tactic3D Rage plne spolupracuje nie len s PC, ale taktiež aj s konzolou PS4.

Kúpiť Sound Blaster Tactic3D Rage na našom e-shope.

Sound Blaster Tactic3D Omega
Najvyššiu kategóriu reprezentuje profesionálny bezdrôtový hráčsky headset Sound Blaster Tactic3D Omega. Najväčšou prednosťou je pevná a odolná konštrukcia, ktorá si poradí aj s tým najnáročnejším zachádzaním. Bezdrôtová technológia prenáša zvuk bez komprimovania, takže sa zvuk neprerušuje ani neoneskoruje. Kvalitný priestorový zvuk a dokonalý zvukový zážitok z hier majú na svedomí 50mm Full Spectrum meniče s plným frekvenčným rozsahom. Na PC a Macu môžete využívať výhody technológie SBX Pro Studio. Ovládanie nájdete priamo na slúchadlách. S Tactic3D Omega môžete hrať o triedu vyššie.

Tento headset funguje cross-platformovo, takže ho môžete použiť ako na PC, tak aj na PS3 a Xbox 360. Výdrž slúchadiel je zhruba 8 hodín, čo majú na svedomí hlavne variabilnejšie možnosti. Aj napriek robustnému spracovaniu je headset veľmi pohodlný a príjemne sedí na ušiach, čo majú na svedomí ušnice a most odolné aj voči potu. Mikrofón môžete aj v tomto prípade jednoducho odpojiť. Slúchadlá na trh prichádzajú v štýlovom čiernom vyhotovení s jemným modrým podsvietením.

Kúpiť Sound Blaster Tactic3D Omega na našom e-shope.