Herné notebooky Toshiba Qosmio X870 patria do rúk skutočným hráčom (26.03.2013)

Rady špičkových herných notebookov sa najnovšie snaží rozšíriť aj spoločnosť Toshiba, ktorá na trhu notebookov patrí práve medzi tie najpopulárnejšie. A rozhodne nenecháva nič na náhode. Na trh totiž prichádza s trojicou nových herných notebookov Qosmio, ktoré do boja proti konkurencii vyťahujú zbrane toho najsilnejšieho kalibru. Trojica modelov Toshiba Qosmio X870 tak predstavuje splnenie snov tým najnáročnejším hráčom, ktoré prichádzajú v úžasnom vyhotovení a vynikajúcou prenosnosťou, aby ste mali postarané o zábavu bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzate.

Jadrom týchto systémov sú inovatívne procesory 3. generácie Intel® Core™ i7, ktoré sa postarajú o neuveriteľný výkon, ktorý si hravo poradí aj s tými najnáročnejšími hrami súčasnosti. A nie len s nimi. S notebookmi Qosmio si môžete byť istí, že všetky hry v súčasnosti a aj v blízkej budúcnosti budú pre vás hračkou. Tento štvorjadrový procesor pracuje na frekvencii 2,4GHz a vďaka využitiu Turbo funkcie sa môže dostať až na hranicu 3,4GHz.

Samotný procesor by však na všetko nestíhal. Preto sú všetky 3 modely vybavené aj výkonnou grafickou kartou NVIDIA® GeForce® GTX 670M s 3GB VRAM, ktorej by ste na notebookovom trhu len márne hľadali konkurenciu. Svojím vražedným výkonom vám pomôže trhať virtuálny asfalt, ničiť tisícky súperov a ani sa pri tom nezapotí. Vďaka nej zažijete čistý obraz bez
lagov na 17,3" Full HD TruBrite® LED displeji, ktorý si poradí aj so zobrazením v 3D pomocou okuliarov NVIDIA® 3D Vision™ 2
s aktívnou clonou, ktoré sú súčasťou balenia. V prípade drahších modelov 16GB a v prípade lacnejšieho 8GB RAM vám zabezpečí plynulé hranie, multimédiá a aj prácu.

Aby ste sa nemuseli stále báť o to, či máte dostatok miesta pre svoju zábavu, tak všetky 3 modely prichádzajú so skutočne štedrým úložným priestorom s kapacitou 2TB rozdelenou medzi dve jednotky pevných diskov. Svoju hernú knižnicu tak nemusíte mať vyloženú len na poličke, ale aj vždy prístupnú kedykoľvek na hranie rovno z disku. Aby ste mohli dostať maximum z multimédií vo vysokom rozlíšení, tak v nich nájdete aj optickú Blu-ray mechaniku, ktorá vám predstaví filmy ostré ako nikdy predtým. Inovatívna technológia spoločnosti Toshiba – Resolution+ vám zo štandardného rozlíšenia navyše urobí rozlíšenie blízke HD.

Toshiba vie, že bez prémiových funkcií to v tejto sfére nejde. A vsadili na tie najlepšie. Špičková zvuková výbava Harman Kardon® vrátane vysokopásmových reproduktorov s podporou technológie Slip Stream a s technológiou SRS Premium Sound 3D™ sa postará o bezchybné vykreslenie zvuku bez ohľadu na jednotlivé tóny. Takýto prémiový trojrozmerný zvuk v notebookoch len tak nenájdete. Nechýba ani 3D HD webkamera a všetko, čo potrebujete k pripojeniu a komunikácii.

A aby ste boli so svojim novým herným notebookom Toshiba spokojní po každej stránke, tak dizajnéri nezabudli ani na stránku výzoru.
Hliníková povrchová úprava s tmavočiernou textúrou vyvolávajúcou dojem karbónu z najrýchlejších automobilov s červenými prvkami dizajnu a logom Qosmio s červeným osvetlením v kryte obrazovky vám učarujú. Po tomto notebooku jednoducho budete túžiť. Čerešničkou na torte špičkového dizajnu a prevedenia je štýlová podsvietená klávesnica. Ak to s notebookovým hraním myslíte vážne, Toshiba Qosmio stojí za zváženie.

Notebooky Toshiba Qosmio X870 samozrejme nájdete aj v našom e-shope.