Asus Taichi - flexibilný hybrid s 2 obrazovkami pre náročných (20.01.2013)

Nový Operačný systém Windows 8 vytvoril na trhu priestor pre niečo nové. Pre niečo svieže, čo dokáže rozprúdiť stojaté vody trhu notebookov a priniesť život do sfér, ktoré v minulosti nevedeli zákazníka osloviť. Nové hybridné notebooky v sebe kombinujú výhody ultrabookov aj tabletov, ide im to prirodzene, jednoducho a s nevídanou eleganciou. Operačný systém pootvoril vrátka, ktoré aktuálne výrobcovia otvárajú dokorán a predháňajú sa v tom, kto zákazníkov osloví viac. Do hybridných vôd prišla dravá ryba spoločnosti Asus – predstavujeme vám Taichi.

Asus Taichi je profesionálnym riešením pre náročných používateľov, ktorí si prácu nosia všade so sebou. S jeho elegantnými riešeniami však bude jednoduchšia ako kedykoľvek predtým. Vďaka výbornej mobilite si ho môžete zobrať úplne kdekoľvek a pracovať jednoducho a pohodlne. S hmotnosťou len 1,25kg pre vás vôbec nebude príťažou. Hrúbka v najtenšom bode dosahuje len 3mm.

HP Envy 6 Ultrabook

To najdôležitejšie je však na prvý pohľad ukryté. Jedinečný dizajn umožňuje pohodlne využívať všetky prednosti ako notebooku, tak aj tabletu. Po odklopení veka sa pozeráte na plnohodnotný ultrabook s Full HD displejom a podsvietenou klávesnicou. Stačí však jedno tlačidlo a aktivuje sa vonkajšia obrazovka. Full HD kapacitný displej podporuje multidotykové ovládanie, no pre detailistov je tu aj možnosť písaním stylusom. Ovládanie pohybom si poradí s jednoduchými hrami do ruky a v konektivite Taichi nič nechýba.

Rôzne možnosti použitia ASUS Taichi: Notebook, tablet, režim zrkadlových alebo 2 obrazoviek

HP Envy 6 Ultrabook
Profesionálne prezentácie nikdy nepôsobili lepšie ako s hybridom Taichi. Režim zrkadlových obrazoviek na oboch obrazovkách zobrazuje rovnaký obsah, čo je výhodné najmä pri prezentáciách, no displeje si hravo poradia aj so spoločným pozeraním filmov. Jasný a ostrý obraz, široké pozorovacie uhly, to všetko zabezpečí bezkonkurenčná zážitok, nech už s Taichi pracujete akokoľvek. V režime dvoch obrazoviek sa zas Taichi mení na dve zariadenia súčasne. Dve zariadenia, ktoré môžu súčasne ovládať dvaja ľudia nezávisle. Jeden na klávesnici a touchpade, druhým pomocou dotykového vonkajšieho displeja. Toto všetko dodá vášmu biznisu
cveng luxusu a prémiového dojmu.

Konferenčné hovory vo vysokej kvalite, bohaté možnosti zdieľania, intuitívna práca, či nebadaná rýchlosť. Tým všetkým je charakteristický Asus Taichi. Prémiový nie len dizajnom a možnosťami, ale aj vynikajúcim hardvérom, ktorý z neho robí na trhu unikátny kúsok. Asus Taichi ponúka dve varianty v rozmeroch 11.6 a 13.3 palcov. Obe varianty disponujú výkonnými mobilnými procesormi Intel Core i5, či Intel Core i7. Rýchle SSD pevné disky zabezpečia okamžitú prácu so systémom a prémiový audio systém zas ulahodí vášmu sluchu. Samozrejmosťou je aj výnimočná výdrž batérie, aby vás Taichi na cestách nikdy nesklamal.

Asus Taichi je hybridom pre náročných, čo odráža aj jeho cena. Ak sa však rozhodnete venovať mu svoje prostriedky a dáte mu svoju dôveru, tak sa stane spoločníkom, na ktorého sa vo svojej práci budete môcť spoľahnúť, nech už ste kdekoľvek.

Aktuálna ponuka ASUS Taichi na našom eshope

Video