Alienware AURORA - herné monštrum pre skutočných fanatikov (11.04.2013)

Herné PC ako platforma je v súčasnosti na svojom vrchole. Prichádza množstvo zaujímavých herných titulov, ktoré navyše iba na PC dostávajú zaujímavé bonusy navyše. V oblasti grafiky sme sa konečne dočkali výraznejšieho skoku vpred a hry ako Crysis 3 vyzerajú lepšie ako kedykoľvek predtým. Výrobcovia komponentov sú si toho vedomí a prinášajú nové riešenia, ktoré za čoraz lepšiu cenu ponúkajú stále lepší výkon. A potom tu máme stále rastúci trh špecializovaných herných zariadení, z ktorých hráči padajú na zadok.

Medzi najväčších odborníkov v tejto oblasti patria chlapíci z Dellu, ktorý majú na starosti herný segment pod hlavičkou Alienware. Tieto stroje sa za roky na trhu stali synonymom splnených snov každého poriadneho hráča a rozhodne z tejto pozície nemienia ustúpiť, čo dokazuje aj ich najnovší počin.

Alienware Aurora je stroj, ktorý spútal neuveriteľný výkon šesťjadrového procesora v minimalistickej a úžasne vyzerajúcej forme, ktorou sú exkluzívne šasi. To si vás získa jedinečným agresívnym dizajnom a úžadným prevedením v kozmickej čiernej, za ktorým stoja dizajnérski géniovia z Dellu. Aj napriek tomu máte vo vyšperkovaní vzhľadu voľnú ruku a môžete si prispôsobiť štýlové svetelné efekty v 8 samostatných zónach z 20 farieb.

Zostavy Alienware Aurora sú postavené na najnovšom operačnom systéme Windows 8 a ich plný potenciál môžete využiť vďaka inovatívnym šesťjadrovým procesorom Intel® Core™ i7 rady 3000, ktorých frekvencia pri použití Turbo funkcie prekračuje hranicu 4GHz, no aj v základnej konfigurácii majú dosť výkonu na to, aby si hravo poradili s akoukoľvek súčasnou hrou. Okrem vysokého výkonu však zaručujú aj vynikajúcu stabilitu, aby ste sa vyhli akýmkoľvek problémom.

Aktuálna ponuka Alienware AURORA herných zostáv na našom e-shope.

Zostavenie konfigurácií je len na vás a vašich preferenciách a tak si svoju Auroru, aj napriek mini rozmerom, môžete vybaviť maxi grafickým výkonom vďaka dvojici grafických kariet zapojených v režime SLI, prípadne CrossFire. Zažite úplne novú úroveň pôsobivého výkonu a verného zobrazenia a to až na štyroch nezávislých digitálnych displejoch. 8GB RAM je dnes štandardom pre hráčov, takže ak myslíte do budúcnosti, môžete siahnuť až po 32GB. Stabilné vysokokapacitné pevné disky, či neuveriteľne rýchle SSD disky si zoberú na starosti vaše dáta.

Krištáľovo čistý zvuk a vynikajúco optimalizované sieťové funkcie sú samozrejmosťou. Vysokovýkonné vodné chladenie je viac než dvakrát tichšie oproti konvenčnému chladeniu iných počítačov a hravo skrotí výkon, ktorý prevalcuje konkurenciu. Nie len, že je tichšie, ale aj oveľa efektívnejšie a užijete si vďaka nemu predĺženú životnosť komponentov. Pätica jedinečných mechanických vetracích otvorov zakomponovaných do dizajnu Aurory pomáha systému s chladením aj v najhorúcejšom zápale boja a tak vždy zostávajú chladné nie len komponenty, ale aj šasi.

Riadiace centrum Alienware™ je mozgom celého systému. Jednoduché a intuitívne exkluzívne aplikácie na správu systému, chladenia, svetelných efektov AlienFX™ a aj správu napájania AlienFusion máte priamo vo svojej kontrole, takže sa nemusíte báť že by ste nad svojim systémom stratili kontrolu. Najnovšie verzie aktualizácií sa automaticky sťahujú, vďaka čomu sa systém udržuje stále aktuálny a neustále sa vyvíja ďalej.

Jednoduché rozširovanie systému je ďalším výrazným pozitívom, ktoré Auroru povyšuje do úlohy jedného z najvýhodnejších herných strojov súčasnosti. Máte ľahký prístup ku všetkým kľúčovým komponentom bez použitia náradia pre rýchlu výmenu. Vďaka jednoduchému a nezávislému päťzónovému osvetleniu v skrinke môžete vykonávať servis aj po odpojení napájania. Jednoduchý prístup k prednému aj zadnému panelu je ďalším pilierom komfortného používania.

Alienware Aurora však nie je len niečím, o čom si môžete nechať snívať. Predstavíme vám ho a dáme vám aj možnosť si ho vyskúšať. Na blížiacej sa výstave Notebook Expo 13. apríla v Bratislave bude zostava pripravená len pre vás. A ak by ste sa s ňou nestihli stretnúť tu, tak po výstave sa presunie do predajne Shark v bratislavskom Avione.